sherwoodTR Asli_erdogan01 ortadoğuda bugün muayenem vardı gitmişken doğum ücretini de sordum. 5500 tl dediler
EssoSavve sherwoodTR doktorum çok iyiydi odalar temizdi tabi Ortadoğu iyidir o konuda hemşire göğsümün ucunu almış sıka sıka bebeğin ağzına vermeye çalışıyordu daha kendimde de değildim ama o kadar çok acıyordu ki suratım beş karış çıkmış resimlerde 😁 ablam dedi ki biz tutturalım iyi kendiniz yapın o zaman dedi bozuldu gitti ablam gitti sonra cins cins burnu havada tüm gece odaya girdi çıktı bebeğimin şokuyla bişi demedim heralde normalde bi hışmalardım da 😂 ben hiç sorun yaşamadım aslında o kızda işini yapıyordu 🤷🏼♀️
sherwoodTR EssoSavve ufak tefek pürüzler mutlaka oluyor ama genel olarak güzel bir doğum olmuş darısı başıma 🧿 kaç gece kaldınız, odada refakatçi yatağı var mıydı, sizi de sorulara boğdum hakkınızı helal edin ❤
EssoSavve sherwoodTR helal olsun canım ne demek 1 gece kaldık bi tane koltuk vardı ondada eşim yattı 😁 çok şükür korkuyordum ama herşey yolunda gitti bebeğimi aldım evime geldim 🤲🏻 Rabbim sizlere de sağsalim huzurla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ♥️🤲🏻
sherwoodTR EssoSavve Aminnn inşallah çok teşekkür ederim 🥰 ben de sizin yavrunuza analı babalı sağlıklı uzun bir ömür diliyorum ❤
Sedose Gece_mavim0 şans gerçekten 😑 hayırlısıyla olsun inşallah doğumun, sağlıkla kavuş bebişine 😍 doktorun kimdi bu aradaa😁