hulyadmrll Kontrole geldik 7hafta 6 günlük kalp atışını duyduk çok şükür 🤲 ama doktor kese etrafında kanama olduğunu söyledi 1 gün yatış verdi önlem amaçlı serum taktılar pregesteron fitil verdi böyle durumla karşılaşan var mı endişelendim
Kuzeyn_annesi hulyadmrll arkadaşmda oldu 6 ay progestan kullandı çok hareket etmedi neyseki bebişi sağlıkla doğdu 😊
Esraguzel hulyadmrll benimde aynı oldu adet olur gibi kanamam oluyordu.Progestron iğne vurdular bir gün yatış verdiler.Kisten dolayı diye şüphelendi doktorum basit kislerim vardı çünkü.Siz dinlenin lavoba ve yemek ihtiyacı dışında ayağa kalkmayın.şuan 24 haftalık bebeğim düşük riskinden beri progesteron hap kullanıyorum.Allahin izniyle bir şey olmaz bebeğinize de inşallah 💕
DevriminAnnesi hulyadmrll canım 6+4 ken keseden birazcık uzağında kanama olduğunu gördü progestana başladı geçen gittim 2 cm e kadar azalmıştı kanama yeri şuan 9+4 üm çok şükür kanama vs olmadı 3. Hafta sonra kontrolüm var.. Dua edeceğim bişey olacağını sanmıyorum Rabbim korusun hepimizi 🤲🏻🥰
Ogretmen-anne busenurdursun9 hulyadmrll içini ferah tut. Fitili kullan aynı şekilde benmde kese etrafında kanama alanları bardı. Doktorun verdiği ilaçları kullan zamanla kapanıyo o alanlar. Çok şükür 28 hafta olduk biz. 14.15. Haftada fitili bıtaktık
Sdfrgnr Benim kanamam coktu kese etrafinda kanamam da vardi 3 aylik olana kdr sabah aksam gobekten progestan igne vurdum ayrica dusuk onleyici hap ictim hic is guc yapmadim yattım suan 23 haftalık cok dikkat etmen gerek
Esraguzel hulyadmrll Rica ederim siz hiç aklınızı bulandırmayın korkmayın 🥰 Yaşatan Mevla her türlü yaşatıp koruyor ❣️
Sinem0135 hulyadmrll kuzum bende 6+2 yim benım de kese etrafında kanamam olmuş hareket fazla etme dedı progesteron fitil yaZdı
Busramusti hulyadmrll ilk gebeliğimde 5 haftamda bunda da 6+2de gittiğimde kanamam olduğunu söyledi zaten hafifte kanamam oldu bende fitil olarak kullanıyorum dikkat etmeniz gerekiyo bisey kaldırmayın direkt olarak egilmeyin bol bol yatıp dinlenin bu süreç geçene kadar. Kizima hamileyken 1 haftada geçmişti çok şükür