Çok çok erken bu durum .. ben 7.ayıma girdim yeni başladı ayaklarımda ödem durumu. Sen başlarda bunu yaşıyosan bol yürü hergün bol su iç tuzdan uzak dur şekerle alakalı herşeyi kes ayaklarnı soğuk suda dinlendir bide dikerek yat gün içinde başka tavsıye bulamadm ben baya araştrdm.