Rabianurbudak Peynir, yumurta, kuruyemiş yemeye çalışıyorum. Ben süt icemiyorum. Karbonhidrattan elimden geldiği kadar uzak duruyorum, paketli ve şekerli gıdalardan uzak durmaya çalışıyorum. Evde de sebze, protein ağırlıklı yemek yapmaya çalışıyorum. Meyve yiyiyorum bol bol da su içmeye çalışıyorum. Normalde de buna yakın beslenirdim sadece meyve, tatlı ve kuruyemiş ile arası olan biri değildim şimdi sadece canim bunları istiyor o yüzden benim beslenmemde çok bir farklılık olmadı. İlk üç ay ekstra kaloriye ihtiyaç yok zaten o yüzden normal beslenin peynir, süt, yumurta, meyve ve kuruyemiş ekleyin yeterli zaten.