Gecen ay 23 unde regl oldum ondan onceki ay 26 sinda olmusum. Bu ay 23 unde bekliyordum regl olmadım. Bu ay icerisinde iki gun araylar regl e 6 gun kala pembe lekelenmem oldu. Regl e 3 gun kala Kan verdim negatif çıktı. Beklicem bir daha bise yapmicam dedim aksam dayanamadim evde kaset test yaptim negatif çıktı. Dedim tamam ozman 26 sında regl olucam dedim. Olmamak icin dua ediyorum ama az once yine pembe leke geldi. Neden boyle oluyor regl neden sökmüyor yada neden hep negatif çıkıyor. Bu ay doktor kontrolunde klomen kullandım. Her ne kadar heveslenmeyecegim desemde umitlendim beklentiye girdim. Sonuca ulasamiyorum ne olumlu ne olumsuz. Bu ay gebelik olmazsa igne yapacak doktorum. Ayni seylerin başar sarmasinsan iliski takibinden vs vs. Olmasi gözümde cok büyüyor artık. Bugun gelen lekelenmenin devami gelir mi bilmiyorum umarim gelmez. Gelmezse eger bu ay 3. Lekelenmem olacak bu normal mi ? Regl olacaksam neden daha önce lekelenmem oldu. boyle bise yasadiniz mi 😔