Kızlar 8+5 haftalık hamileyim 1 2 hafta bulantılarım oldu iki gündür yok iştahım arttı birden . Boş gebelik de geciridm. Çok korkuyorum internette degsiik şeyler okudum . Allah korusun bebeğin kelbi durunca belirtiler azaliyirmus diye . Göğüs hassasiyeti de kayboldu .