Kızlar normalde de çok kulakları kaşınan bir insanım ara ara eczaneden damla alırdım. Nereye gitsem ne olduğunu bulamadı. Şimdi gebeyim diye alamıyorum kullanılır mı onu da bilemedim. Ama kulak kaşıntım 3 katı arttı fırça girse sokar kaşırım o derece kaşınıyor böyle bi sorun yaşayanınız var mı?