Busenurrr97 13+4 ikiz hamileyim belim ve kasığım ağrıyor belim hiç geçmiyor kasığım ara ara oluyor neden oluyor acaba ? Böyle olan varmi
Evremmerve19 Busenurrr97 bennde 14 haftalim belimin ağrısı geçmiyor doktora gittim dün normal bebek büyüyor dedi yine bı idral kültür alalım dediler enfeksiyon var mı diye bakalım dediler bakalım ne çıkacak ama genellikle normal dedi bide ilk gebelikse daha normal
[silindi] Busenurrr97 16.haftadayim gecen haftadan beri agriyor serviks kaslarima vuruyor ara ara yururken bisi yok evde oluyor surekli cmt doktora sorucam ayrica surekli yatiyorum bundan kaynakli oldugunu dusunuyorum ins
Busenurrr97 Evremmerve19 ilk gebelik evet ve benim enfeksiyonumda var ilac kullandım ama geçmiyor Bi türlü
Evremmerve19 Busenurrr97 bana eğer enfeksiyon varsa ilaç vericez dedi eğer yoksa gebelik egzersizleri vericem dedi YouTube varmış istersen izle yavaş yavs yapmaya çalış yoksa cekilcek gibi değil