yasemin9222 yok canım bu ay çok değişik şeyler yaşadım adetten sonrada kimyasal gebelik yaşanabiliyormuş onu öğrendim🤷🏻♀️😁Adet bitimi hemen gebelik testlerim silik çıktı 4-5 gün sonra silindi o yüzden yumurtlamam her aykinden 4 gün sonra oldu 18 eylülde yumurtlama gördüm batta 3 ekim gözüküyor bekliyorum bakalım bende bugün test yaptım çok belli belirsiz çizgi çıktı ama adete kadar koyulaşırmı bilmem.Saldım gitti aman napim.Ben tedavi falan olmuyorum artık 2.aşılamayı olurum diyordum Eylül ekim gibi seneye olurum 2 sene sonrada hala olmazsa tüp bebek yaptırırım diyoruz eşimle hayırlısı.Senin nezaman adet günün? Bir mucize olsa hamiş kalsan ve tüp bebeğe gerek kalamasa