_Hill_ belki gerek kalmaz tutmuştur belki de… iğneler 3 Aya kadar falan etkiliymis bu arada sebepsiz infertilite olunca bi sey dışarıdan kullanınca tetikliyir ve ise yarıyor beş altı senedir doktora gitmeyi bırakmıştım umut etmiyordum artık 12 yıldır evliyim gecen sene tekrar doktora gitmeye başladım gittiğim doktor bana once doğum kontrol hapı onerdi 3 ay kullanmıştım 4. Ay hamile kaldım ancak o dusuk oldu sonra dedim ki devletten rapor alayım da indirim olsun bahceciye gidecektim rapor icin aşılama yapmak sartmis 1 kere denedik ertesi ay dinlenme vardı o zaman hamile kaldım yani herhangi bir iğne ilaç ise yarayacak inşallah umarım en kısa sürede hayirli haberler alırsın