sule1996 hayal beyden genelde memnunlar yasemin hanima gitmedim . ahmet uysala gittim iki kez iyi bir doktor samimî sıcak ama detaylidan hic memnun kalmadim 600 tl aldilar sadece 15 dakika baktı. diger doktorların hepsine gebe kalma sürecinde 1 er kez muayene oldum hiçbirini begenmedim azarlar gibi bir tavırları var