Merhaba anneler. Ben 33+6 haftaligim. Göbeğim aşağı inmiş diyorlar. Bana da öyle geliyor. Bide bebek çok sıkıştırıyor içinde rahat durmuyor. Korkuyorum inşallah erken doğmaz bu durumu yaşayan var mı acaba. Erken doğum belirtisi mi göbeğin aşağı inmesi. Yoksa normalmi bu durum. Bebeğim sürekli içten canımı acıtıyor, çıkmaya çalışıyor sığmıyor gibi hareketler yapıyor. Durmuyor. Korkuyorum. Yan tarafımı oyuyor resmen. Kasığımda bile bazen hareketlerini hissediyorum. Heryere baskı yapıyor