aaysecoo hayir kuzum ben hamileyim 13 haftalik olduk kalp atışını 12 . Haftada dinledim benimde doktorum cihazı iyi olmasına rağmen dinletmedi çünkü daha çok küçük gelişme aşamasında sesi dışarı vurursam ısı yayar dedi kalbi atiyor diye gösterdi ama pıt pıt birsey atıyor bak burda dedi içim rahatladı bende ısrar etmedim çünkü gelişimi daha önemli 12. Haftada bir gittim bebisi kocaman gördüm şok oldum 🤭kalp atışını da gümbür gümbür dinledik endişe etme birsey olsa emin ol pat diye söylüyorlar sağlıkla kucaklarimiza alalim inşallah