Arkadaşlar toz sidefer kullanan var mı nasıl kullanılıyor anlayamadm söyleyecek biri var mı
Sidefer tozu değil kapaülünü kullanıyorum ben belkide kapaül yerine yanlıs almıssındır 🤔
gulsahh1998 tozuda varmış canım
Ben toz olanı kullanıyorum yarım su bardağı suya atıp öyle içiyorum
Bhr21 aç tok farkediyor mu canım
Brcygmr aç karınla kullanilacak