Snmoyk Arkadaşlar temmuzda sezeryan olacaklar gün aldınız mı normalde 30 temmuz ama sezeryan olacağım genelde 38 haftaya mı 39 haftaya mı gün veriyorlar?
Deletedmom_110 Snmoyk Daha erken değil mi sezeryan günü vermeye önceki doğumunuz da mı sezeryandi ben 32. Haftadayim doktorum 35 te karar verelim doğuma dedi
litfenama Snmoyk benim son adet tarihine göre 14 temmuz doğumum ama daha doğumla ilgili bir şey konuşmadık bile. Siz kendi istediğinizle mi oluyorsunuz?
Gorkeminannesi Snmoyk benim 4 agustos bir hafta on gün oncesi de 25-27 temmuz flan oluyo ama daha gun secilmedi suan tam 30 hafta 38+4 gibi olcak muhtemelen
Snmoyk Deletedmom_110 evet önceki de sezeryandi bazıları veriyor kendi doktorum izne çıkmıştı başka bi doktora gitmiştim 1 kere bana devam edeceksen şu gün sezeryan günün diye söyledi hemen
gamzecevik1 Ben 30 haftalıkken büyük ihtimalle 6 temmuzda alırız seni doğuma dedi doktorum. İsteğe bağlı sezaryen olacağım. 6 temmuzda da tam 38+3 haftalık olacağız inşallah
Renginveannesi_ Snmoyk yok canım gün felan almadım, 32+5 teyim doktorum 15 temmuz a denk geliyor dedi ama belli olmaz son haftalarda gelebilir tam o zmn karar verip gün felan veririz dedi