syagmurr Fetal Dna testi yaptırmıştım çok şükür temiz çıktı ve doktorumuz cinsiyetimizi söylediii kızımız oluyomuşş🙈 o kadar şaşırdım ki erkek sanıyodum rüyamda hep kız görüyodum ama tam tersi çıkar dediler çok şaşırdım ve çook mutlu oldum🙈🥹
byzza16 syagmurr hayirli olsunn❤️ Rüyada ne görürsen o çıkıyor bence iki gebeligimde de hep kız bebek görüyordum iki bebeğimde kız ☺️
Mlkysf syagmurr hayırlı olsun🌸 bende cinsiyeti öğrenmeden bir gece önce rüyamda kiz bebek görmüştüm benimde kızım oluyor çok şükür hep duamda bir oğlum var birde kızım olsun diye çok şükür rabbim nasip etti.Saglikla gelsinler 🐣
Momofleos Hayırlı olsun allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻🧿 Benim de oğluşum olacak inşallah 👶🏼💙
Deletedmom83940 syagmurr ay şu an bende çok merak ettim bebeğimin cinsiyetini 8+4 üz daha ve rüyamda kızım olduğunu gördüm bakalım 🙈😅
zilhan syagmurr Canım hayırlı uğurlu olsun , hayırlı bir evlat olsun inşALLAH .. Bende rüyamda hamile kalmadan önce kız bebek doğurduğumu görmüştüm , Rabbim hayırlısını nasip etsin kız erkek fark etmez hepsi evlat ..