Şuan çok hassas bir donemdeyim 4 gün önce sezeryan ile doğum yaptım daha adam akıllı bebeğimi göremeden aldılar mama da sütte vermiyorlar sadece ilaçla tedaviye başlandı bebeğim ilk girdiğinde böyle kötü değildi gördükçe kahroluyorum duzelen yaşayan var mı kendimde hem mastır oldum hem ağrılarım çok fazla