Herkese tekrar merhaba 3 gün önce doğum yaptım spina bifida’lı oğlum dünyaya geldi genel olarak biliyorsunuz ve oğlumun durumunu merak ediyorsunuz biliyorum herkese özel olarak dönemediğim için tekrar ileti açıyorum inşallah herkes görebiliyordur oğlum ameliyata girerken onu gördüm yanında durdum ama malesef hala öpüp koklayamadim enfeksiyon riski var çünkü dün ameliyat oldu beyninin su toplaması sınırda olduğu için sant takmadılar ama her an takabilirler sırtı sinirleri içine alıp kapatıldı ama malesef ki ayaklarda his yok ne olacağıni zaman gösterecek kimse kesin olarak bir şey söyleyemiyor malesef şuan hala yoğun bakımda dua eden tanımadığım bir sürü insan var burada herkesten Allah razı olsun burası benim içimi döktüğüm bir platform gibi oldu.Oglumun bir sürü güzel yürekli teyzeleri bana iyi gelen güzel dostlar oldunuz burada çok teşekkür ederim yazan yazmayan herkes sağolsun bundan sonrasını zaman gösterecek. Özel bir oğlum oldu bende onun özel annesiyim gücüm yettiği kadar yanında olacağım her zaman eğer güzel haberler olursa sizinle paylasmak için sabırsızlıkla beklerim zaten iyi ki varsınız happy mom ailesi ❤️