Kızlar selam bugun 37 haftalık olduk ancak dünden beri sıksık karnımda sertleşme oluyor kasılma oluyor ve agrı veriyor acaba yalancı sancı falan mı diyorum dinlenince de geçmiyor Doğumun yaklaştığının habercisi olabilir mi yaşayan var mı bu arada nişan vs bi şey gelmedi doğuma dair bir iz de yok