Ayliz_123 29. Haftadayım aynı sorun bende de var. Ama benim hamileliğimin başından beri var bu durum. Sürekli parol içiyorum, kaç kutu bitirdim bilmiyorum valla. Hala da öyle . 3. Trimestera girdiğimiz için doktorlar bişey yapamıyor diye biliyorum.. erken doğumu tetikler vs diye. Parol içebilirsin günde 3 tane. Veya yatınca ağzına karanfil al ağrıyan tarafta tut, biraz olsa rahatlatıyor☺️