ResNes Kızlar pazar günü sezeryanla doğum yaptım biseyi merak ediyorum kenarlarda dikiş var ve ortası yapıştırma 10 gün sonra dikişleri aldırmaya gidicem acıyor mu bilgisi olan cevaplayabilir mi
aysnrsvs ResNes hiiic acımıyor benim tamamı dikiş ilk sezeryanda dikis aldirmamistim bunda korkarak gittim 17 gün sonra bir de sağlık ocağında enfeksiyon olmuş dediler 😬 stresten başıma ağrılar girmişti sinek ısırığı kadar bile acı hissetmedim