ebru2871 bebek çikolatası yaptırıcam ama üstüne ne yazdırıcağımı bulamadım internetteki sözlerin hiç biri içime sinmedi içime sinen Etmiş olduğum duamın en güzel karşılığısın bi bu var acaba bunu mu yazdırsam
ebru2871 Ftmagkkya çok sade olmasını istemiyorum çokta uzun yazıda olmasın diyorum ama sanırım bunu yazdırıcağım