Esraguzel Brcnkcsy66 genelde şiddetli kasık ağrısı ve kanamalarda düşükten şüpheleniyorlar.Kendini yorma canım.ilk üç ayında dinlen.Ağır bir şey kaldırma sadece lavoba ve yemek için ayağa kalk onun dışında kalkma.Allah yardımcın olsun ❣️
Hapyymami55 Brcnkcsy66 kasık ağrısı ilk haftalarda normal ama siddetlisi normal değil bncede git doktora
Cigilipub Brcnkcsy66 kanaman yoksa normal canım, bende de olmuştu ilk üç ay dinlen kendini çok yorma 3 aylık dönemden sonra rahatlıyorsun, rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ❤️
Brcnkcsy66 Cigilipub çok teşekkür ederim bugün gittim kalp atışını duydum elhamdulillah bişey yok rabbim hepimin yardımcısı olsun