Serenkrglmz teşekkür ederim☺️ Ben ilk sezaryenimde spinal olmuştum rahattı o yüzden bundada spinal istedim çok şükür rahat geçti. Zaten herşey ellerinin altında bi sıkıntı olduğunda hemen müdahale ediyolar. çok iyi geçti o yüzden. Genelde dokunmaları çekiştirmeleri hissediyolar ama ben ikisindede hissetmedim tamamen uyuşuktum. Sadece migdem bulandı ondada iğne yapıyolar geçiyo hemen. İlk kalkışımda sorun olmadı çok şükür. Sonrasında biraz yanma ağrı falan oldu , ağrı kesici istedim ondan sonra rahatladım