SibelBalciOz Kızlar 20 haftalık hamileyim.Dün sabah sol karın ağrısıyla uyandım hemen geçti.Gece de aynısı oldu.Şimdi yine oldu.Hiç olmamıştı bu haftaya kadar.Kasıklarım ara ara ağrır ama karnım ilk defa.Telaş yapmalı mıyım?Yalancı sancı dedikleri bu mu oluyor?
Beyazguvercin2 SibelBalciOz balım kasık ağrısı rahim büyüdüğü için ister istemez olan bişey yalancı sancılar daha çok böyle adet sancısı gibi belden vuran ağrılar gibi
Beyazguvercin2 SibelBalciOz telaş yapma 39+1 iz karnım bazen patlayacak gibi oluyor bebeğinin hareketlerini takip et yeter eğer hareketsizlik gün içinde kıpırdanma hissetmezsen doktorunu bilgilendir
SibelBalciOz Beyazguvercin2 bebeğin hareketlerini henüz hissetmeye başlamadım.Kasık ağrısı arada yaşıyodum ama bu karın ağrısı olunca korktum
Beyazguvercin2 SibelBalciOz korkma kuzum içini ferah tut yine de tedirgin hissediyorsan doktoruna mesaj at ya da ara için rahatlasın