Merhaba kizlar ben bir ay önce genetik tahlil yaptırdım.sonuclari daha çıkmadı kızım özel gereksinimli bir çocuk 9 yaşında ikinciye hamileyim tek duam sağlıklı sihlatli bir çocuğum olsun sizlerden de bizim için dua etmenizi istiyorum Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimizin inşallah