benimmdunyamm Bir kac gündür bacak ağrım var şişlik hissediyorum ama bastırınca elimi çukur falan olmuyor ödemden bacak ağrır mı 28 haftada ödem olması normal mi hirde
Yagmurrr_ benimmdunyamm benim de aynı ödevlerim var iğne batar gibi oluyor aciyor tuzu bıraktım bol su içiyorum biraz indiler
Merrygirl benimmdunyamm haftan olarak bilemiyorum ama 37 haftam bitti bendede olmaya başladı suyu biraz arttırmak gerek 🤷🏻♀️ Ayaklarını yükseğe kaldır ve fazla su tüketerek deneyebilirsin canım
HacerZumra benimmdunyamm benim de agrıyor özellikle hece uyurken dön oraya buraya çok kötü ,,26 haftalık 2 haftadır böyle
Sirkelimon benimmdunyamm öncesinde de şişmelerim vardı benim ortopediye gittim, kalbe gittim, ultrason, MR, röntgen hepsini çektirdim ilaç kullandım falan hiçbir şey çıkmadı ama şişiyor ayak bileklerim
Azra41 benimmdunyamm Ağrır kuzum ağrır kuzenimde böyleydi onun boyuda kısaydı kıyamam karnıda büyüktü yuruyemiyordu bile penguan gibiydi bide benim kolumda ödem vardı bende ağrısından duramazdim 🥺😔
kubumom Ayaklarım ve ellerim özellikle ellerim ağrıyor ödemden. Aşırı şişmiyor, ama sabaha kadar ağrıyo. Su da tüketiyorum aşırı tuzlu yemiyorum ama 🙄