Sis12 İkzilerim için Özay-Arya ismi nasıl sizce çok mu kotu duyuluyor Arya-Aras istiyorum cok guzel diye fakat Aras larda çok oldu kararsız kaldım eşimde Ayazı begeniyor Ayazlar Araslar cok oldu diye karar veremedim