Tugcemm61 Kızlar 40 haftayı bitirdiniz mi nasıl ilerliyor. Beklemeli miyiz sizce. Bebişlerin suları nasıl yada plesanta durumları nasıl. Doktorlarınız ne zamana kadar bekletmeyi tercih ediyor. Kafam gerçekten karışık. Beklemeli miyim bilmiyorum hiç iyi hissetmiyorum
ggkca Tugcemm61 bebişin kanala indimi, açılman var mı, by ikisi varsa normal doğum için umut vardır, mesela benimki kanala inmedi açılmam da olmadığı için 41+0 da doğumum normal başlamasına rağmen doguramadım 41+1,de mecburi sezeryan oldum.
busekoraltan Tugcemm61 40.hafta tam bugün. Cuma kontrol var. En fazla 1 hafta bekliyor doktorum. Kendi gelmezse suni ile başlatacak haftaya
Annekuzusu_Ayaz Tugcemm61 bizimde plesenta yaşlanmış kireçlemiş ama bi sorun olmaz artık dedi bugün 41+0 yarın doğuma alıcak suni sancıyla allah izin verirse
Tugcemm61 Hilalya35 Dün gittim ben. Çok beklemeyelim gibi konuştu doktor ama bazen doktora da hemen evet diyip sezeryan olmak olmuyo hemen atlamak istemedim bende
busekoraltan Tugcemm61 ben istiyorum ya. Denemeden niye sezeryan istiyim ki. Suni ile doğuran çok insan var. 🤷🏻♀️
ggkca Tugcemm61 tabi doğum anında bile kanala girebiliyorlar, İnşallah yavrunu sağlıcakla kucağına alacağın gönlüne göre bir doğum şekli olur ❤️
Tugcemm61 Annekuzusu_Ayaz yani bu saatten sonra olabilir bende 41 e kadar bekleyebilirim dimi ya. Suyu nasıl ölçüm yaptı mı
aysegul8 Tugcemm61 Kısım 40+5te dünyaya geldi bebek iyiyse siz de iyiyseniz beklemeniz de bi sakınca görmemiş demek ki doktorunuz 😊 plesantayla ilgili hiçbir şey dememişti doktorumuz ama suyu gayet iyiydi her kontrolde söylüyordu hayırlı doğumlarınız olsun inşallah 😊
Tugcemm61 aysegul8 Yani suyu azalmış ama su an çok sıkıntı değil hani suan sıkı takipe yeterli dedi. Plesantasında çalışmayan yerleri var bu beklenen bişeydi tabi. Bende biraz beklemek istiyorum. 40+1 in suan 2 güne gisip doğumu başlatmak istemiyorum
Annekuzusu_Ayaz Tugcemm61 benimki sınırdaydı 40+2 de 4 gün daha beklesek bi sorun olmaz dedi bende bekledim çok şükür bi sorunda olmadı🤷
Tugcemm61 ggkca Duy_gu Annekuzusu_Ayaz Yani idare ederse bi kaç gün daha bekleyebilirim Allahın izniyle
Nisan_35 Tugcemm61 benim 38 sonunda da doktor elle muayeneye biraz açılma sağladı 39 geçince tekrar muayenede zorladı ve gecesine sancılar başladı şu an sancı cekiyorum doğuma gidiyorum
Eda157 Tugcemm61 Bugün tam 40+0 bir de geç döllenme olmuştu yani son adet tarihime baksak 42’lerde aslında😅 Dün doktor kontrolüne gittim. Normal doğum tarihimiz bugündü aslında ama dr maksimum 3 Hazirana kadar bekleyelim sonra olmazsa sezaryen yapalım bebeği sıkıntıya sokmayalım dedi. Biz de 1 Haziran’ı sezaryen tarihi olarak seçtik. 1 Hazirana kadar geldi geldi gelmezse sabah sezaryen. Önceden normalden çekiniyordum şimdi sezaryen korkusu başladı. Hayırlısı sağlıkla gelsinler önemli olan o bakalım. Doktor 2 günde 1 NST yapcaz dedi. Suyu vs kontrol etti sorun yok dedi. Bir de hareketlerini takip et dedi. Azalma hissedersen haber ver dedi. Suni sancıyı sordum çok önermiyorum suni sonuçta dedi 😕
Emir29 Tugcemm61 çok beklemek iyi değil benim doktorum pek önermiyor 40dan sonra zaten doktorunda sana yol gosterir muayene sonucu vücudun müsaitse ilk suni ile dener olmazsa sezeryana alir
Tugcemm61 Emir29 valla doktora kalsa su an diyoki bekleme gel sezeryan yapalım. Alttan da normali önerdim demek için iki geveliyo. Hemşireyim ben doktor ne diyosa onu yapayım kafasına girmek istemiyorum hemen çünkğ bana o güveni vermiyo şuan