Yelzhoclar bencede sor her hastanenin prosedürü farklı oluyor 🙂 bazıları almak istemiyor,bazı babalar panik atak hastası olabiliyor 😀 bazıları bayılabiliyor,tansiyonu düşebiliyor 😀 ben sağlıkçıyım eşimin çok girmesini isterim ama eşim hastane ortamında yarım saat bile dursa fenalık geliyor adama travması var ondan sokmam yani 😀 ben doğumhanedeyken o koridora giremeyeceği için kaç paket sigara bitirecek Allah bilir ama anneme dicem sen yanında dur çok içmesin😀