mlssrn insatgramda doğum hikâyesi çeken bir fotocu var orda görüyorum normal doğuma giren babalar çok var yani sonuç olarak eşin o senin girebilir bence çok normal bişey o kadar doktor görüyor oranı eşin de görsün nolacak 😅😅ben hiç utanmam gelmesini isterim ama eşim ben dayanamam bakamam ayılır bayılırım falan diyo tamam dedim gerek yok sonra Doktorlar beni bırakıp bununla uğraşacaklar 😅😅