EzoGelinn 1 Mart’ta 17 HCG ile öğrendim 15 Mart’ta 1492, 17 Mart’ta 892 oldu düşüşe geçti. İki minik kese gördük ama gelisemedi. 19 Mart’ta kanamam başladı ve sonlandı. Buna düşük değil kimyasal gebelik diyorlar mesela. Normal adet gibi oldum biraz daha ağrılı ve parçalı. 2-6 Nisan arası tekrar hamile kaldım. Şimdi 9+5 olduk. Yani arkasına daha kolay oldu hemen tuttu 🤗 rabbim sağlıklı hayırlı gebelikler nasip etsin