Efemgul Suan adet sancısı gib agrım var sıcak basıyor sonra üşüyorum 37+5 haftalık 2 haziranda sezaryen günü verdi 2. Cocugum ama sancı hiç yasamadım tecrubesi olanlar yazabilir mi
Sdfcbn Efemgul kendini takip et düzenli aralıklarla belli saniyeler sürer … eğer böyle bi ağrı varsa sancıdır yoksa sürekli bi yerin ağrıyorsa sancı değildir o