SemaArin 1 MAYIS ADET GÖRDÜM 13 MAYIS’TA 17-18 MM BİR TANE YUMURTAM VARDI TAHMİNEN 15 MAYIS YUMURTLAMA OLDU 16 MAYIS ÇATLADI 26 MAYIS’A GEÇTİĞİMİZ DE GECE TAM 12 DE KAN VERDİM 10.31 ÇIKTI ÇOK MU DÜŞÜK SENCE ???
Umay255 SemaArin 15.83 gebelik öğrendim 10 haftalık olucam 🥰 yükselmesine bak kuzum sen betaya takılma 2 gün sonra kan ver
yigitinannesiiiii SemaArin bence düşük değil burda çok yorum gördüm adeti geciktiği halde betası düşük olup sağlıklı ilerleywn senin adetin gecikmediği halde böyle adet tarihin geçene kadar yükselir kuzum 🥰🥰zaten döllenme anca yeni yeni olmuştur 2 güne bir takip et kan değerini
Tugceonur SemaArin yeni başlamış canım düzenli beslen dikkat et kendine gebeliğin hayırlı olsun ama iyice hcg değerin yükselene kadar bekle
Limonzeytin SemaArin Önemli olan 48 saatte en az 2 kat artması 1hafta 2günde bi kan verin 2kat artıyosa skntı yoktur hayrlısı olsn
Cerennnn5858 SemaArin canım bidaha kan verdin mi. Bende 16 sında catlama gordum. 2 gun once kan verdım bugun bısaha verıcem