Masalsu Bugün yani 26 Mayıs sabaha randevum var Yozgat şehir hastanesine doktorlar grevde mi acaba bilgisi olan var mı ??? Hastaneyi aradım bilgimiz yok dendi 🤷🏻♀️
Zambak55 Masalsu öyle diyorlar canım ama ben sabah gidicem günüm geçti en kötü acilden gireyim diyorum sizin kontrol ise ilerleyen güne alın bu arada Yozgat merkez mi tam bende yozgatlıyım :)
Masalsu Zambak55 ilerleyen güne randevu hiç yok 🤷🏻♀️ Sizin acil aciller açık yazıyor int de kadın doğum acil falan git sen canım benim kontrol ilçedeyim ben 😊