leona98 Gece saat 02:15 ben heyecandan uyuyamıyorum. Bari sohbet edelim. Her kes hamilelikde yaşamış olduğu ve hala da yaşadığı sorunları yazsın. (Pıhtalaşma, serviks boyu ve s.)
Biroglanannesiii leona98 Sadece yatamıyorum Aklıma Rahmetli Azer bülbülün yatamıyorum şarkısı geldi bütün hamilelere ve annenlere gelsin ne sağa yatabiliyorum ne sola her yerim uyuşuyor 🤦🏼♀️
gamonur leona98 valla bende herşey çıktı 😁pıhtılaşma var kan sulandırıcı kullanıyorum 10.haftamdan kanama başladı 4 ay boyunca yattım üstüne ikili testim yüksek riskli çıktı fetal dna yaptırdım sonrra suyum azaldı alt seviyeye indi sonra gebelik şekeri çıktı insüline başladım öyöe böyle 31 haftaya geldim bakalım☺️
Tubmavi leona98 çok bi sorunun olmadı çok şükür. 17. Haftamda grip oldum diye özel hastaneye gittim kendi doktorumun kliniği değildi. Farklı doktor ultrasona aldı bebeğin bağırsaklarında parlaklık var dedi. Kendi doktorum böyle bir şeu demedi dedim. Ar ama görüyorum yüzüstü kalbini göremedim üç gün sonra gene gel bakayım dedi gittim bu sefer bir şey yok dedi şükür. Ama korkmuştum o üç günlük. Sonra şubattan beri crp yüksek çıkıyor her tahlilde bi atamadım 20-45-18-10 diye gitti. Geçen iki hafta önce idrarda enfeksiyon çıktı o bitti. Ama kum devam ediyor biraz daha varmış noldu içiyorum tuvalete kamp kurdum resmen. 5 dk da bir idrara çıkıyorum nerdeyse. Başka sıkıntım yok çok şükür. 🧿
leona98 Esra1990 bende şeker 108 çıkıyor. Kola falan içince öyle oluyor. 1 hafta diyet yapıyorum 85e iniyor. Bir şey yemeğe korkar olduk..
leona98 Biroglanannesiii kaç haftalıksınız? Ben uyuyabiliyorum ama yarın serviks kontorlum olduğu için bu gece heyecandan uyuyamıyorum 🥺🙏🏻
Deletedmom_7 Biroglanannesiii 15. haftada kanama yaşadım eşimle kan uyuşmazlığı problemimiz var uyuşmazlık iğnesi yaptırdım o haftalar hep yatarak geçti. Detaylı ultrasona gittiğimde rahmin ana damarında çentik ve direnç artışı görüldü Bu yüzden coraspirin kullanıyorum. Bir de artık sırt üstü uyuyamıyorum yan tarafıma da yattığım zaman uyuşuyorum🥺
leona98 gamonur ben de kan sulandırıcı Clexane kullanıyorum. 11.haftada da 3 damla kırmızı kanamam olmuştu. Şu anda da serviksden dolayı 2 haftadır yatıyorum. 🥺
Biroglanannesiii leona98 29 haftalık canım her yerim uyuşuyor bir tarafa sabit yatamıyorum sağa sola dönerken zaten zor dönüyorum bir sırt üstü işte o zaman rahat ediyorum oda yarım saat falan götürüyor
gamonur leona98 ben hem oksapar hem coraspin içiyordum kanama olunca doktor coraspini kesti şimdi sadece oksapar kullanıyorum merak etme canım hayırlısıyla atlatırsın inşallah 🙏 benimde çok zor geçti
leona98 Biroglanannesiii benim ellerim bazen uyuşuyor. Her halde bir sebep vardir. Sağlıkla kucağımıza alalım oğullarımızı 😄🙏🏻💕
leona98 gamonur inşAllah 🙏🏻 Pıhtalaşma beni korkutmuyor şu an tek korkum serviks. İnşAllah hayırlı haber alırım yarın amin💕
Seda5892 leona98 pıhtılaşmadan dolayı iğne kullanıyorum oğlumun doğumunda plesenta rahme yapışmış rahmimi yırttılar 33 haftalık hamileyim rahmimdeki dikişler sıkıntı yapabilirmiş doğumda yine yapışma ihtimali varmış plesentanın. Bu yüzden hastanenin biri beni kabul etmedi başımızı belaya sokma diye… Sırtım belim çok ağrıyor sancılarım var ayakta kalmamam lazımmış vs vs vs
Snmbysl leona98 benim burun kanallarında kuruluk kanama gece uyumayı çok zorlastırıyor baskada derdim yok şükür