emineessahin Adet sancısı az çekenlerin veya çekmeyenlerin doğumu zor olur diyorlar ya da tam tersi. Bu konuda bir bilgisi olan var mı ?
Merveii emineessahin valla ben aşırı adet ağrısı çekiyordum. Karnıma sıcak havlular basıyordum. Doğumda sancilarda zirveyi gördüm 7cm acilmaya geldim ama öyle aman yarabbim bı ağrım olmadı. Nefes egzersizleri ile karşıladım.
emineessahin Tubmavi mercimegin_annesiii benimde sancım olmaz genelde o yüzden böyle bir şey duyunca korktum 😂