tazemomm16 yaa kb once bilge hanimi soruyorsunuz zannettim ☺️ cokk cok iyi bi doktor herseyiyle ve norml dogumcu kac gun olursa bekletir norml dogum yptirir ☺️ tek takintisı kilo ..kesnlkle anne kilo almick bebek alickk yoksa soyleniyor ..cogu insan uyariyo diye ters geliyor birakan oluyor ama harika bi isi var dogumda 4 yil calistim gozum kapali gidiyorum once Raabim sonra o ☺️kac haftaliksin bursanin neresinde oturuyosun