Gunes-Baris Merhaba,sevgili anneler.. Bebeğinizin ilk hareketlerini ne zaman hissettiniz ? Biz 15+2 deyiz ve henüz bir hareketlilik hissedemedim. İlk gebeliğim acaba ondan mıdır diye düşünüyorum ?
mnkfasulyee Gunes-Baris Benimde ilk gebelik 19. Hafta ama hala hissetmedim. Çok erken olabilir senin için canım 😻
yigitinannesiiiii Gunes-Baris ben 17. Haftanın ortasında elimi koyduğumda içeride bişeyler hissettim su dalgası gibi arada pıt pıt ama elimi koymadığım sürece hissetmiyordum şuan 19 haftalığız 2-3gündür ufak ufak tekmeler hissediyorum 🥰🥰
Deletedmom_110 Gunes-Baris Benim de ilk gebeliğim 19 da hissettim ilk olarak güçlü hateketlerini de 25 ten sonra hissettim
irmkldnc Herkesin hamileliği bir değil canım bende 17. Haftada hissettim düzenli haralet etmeye 24 haftadan sonra başladı, 24 haftadan sonra düzene giriyor haraketler
Snmbysl Gunes-Baris benimde ilk gebeligim ben 21. Haftasında hissetmeye basladım simdi 23 olduk gümbür gümbür sıpa 🥰