Merhabalar, bugun 21+3 gundeydim detaylı ultrasona girdim herşey çok normal çıktı fakat en son bağırsakta parlaklık çıktı birden çok sebep olabilir dendi. Çok endişe duydum aynı durumu yaşayan var mı zamanla kaybolma ihtimali de varmış umarım öyle olur lütfen yaşayanlar yazabilir mi 🙏