Kızlar 8+3 haftalık hamileyim. Bulantidan hiçbir şey yiyemiyorum sabah yarım dilim ekmeğin yarısını yiyorum öğle meyve veya bisküvi varsa bir iki yudum , akşam da çok az yiyorum 😞 elenatal diye vitamin hapı kullanıyorum fakat böyle bu şekilde bebeğim beslenebilir mi gelisebilir mi bilmiyorum 😞 var mı benim gibi olan napacagimi şaşırdım