yildizerhan o kadar ücret ödemektense yapmamayı tercih ederim. Zaten doğruluk payı yok Allah korusun öyle bir durumla karş karşıya kalınsa bile anne karnında müdahale edilmiyormuş buyüzden yaptırmak çok gereksiz ben usg renkli doppler yapmayı düşünüyorum.