Merhabalar arkadaşlar 23 haftalık gebeyim ama hamileliğimin öncesindede ve hamileliğimin başından bugüne kadar da artarak devam eden bir akıntım var çok fazla yani iç çamaşırımı yeterince ıslatacak kadar beyaz renk ve kokusuz olduğu İçin mantar olduğunu hiç düşünmedim sizlerde de oluyor mu bu akıntı durumu normal mi yada bende mi anormal olan