Srfe_01 Kızlar 105 kıloyum tabı gebelık şişirdi😔büyük numara depend alsam olurmu olmazmı bırazda kalcalı bı yapım var zaten varmı benım gıbı kılolu olup depent kılot bez kullanan
Srfe_01 Srfe_01 ve büyük beden kalçaları kapatacak pıjama takımı takıp ettıgınız ınstegram vs olsun bır site doğuma 6/7 haftam kaldı yavaştan almam lazım
Deletedmom_110 Srfe_01 Ben bunun için post açmıştım profilimden görebilirsiniz 78 kiloyum çoğunluk L beden tavsiye etmişti ordan hesaplayarak alabilirsiniz XL olur size bence