payidar Kızlar yardımcı olur musunuz bana. İki gün önce beta hcg 102 di suan 182 cok az yükselmemiş mi böyle olup sağlıklı bi gebelik geciren var mı ? :(
payidar YagizAsyaMom gercekten mi 🙈 ben üzüldüm acıkcası daha fazla bekliyordum belki 200lerde olur diyordum ama malesefbu rakamı duyunca tedirgin oldum yarın randevum var
Esrarslan Doktorlar zaten 48 saatte yüzde 60 lık olduğu taktirde bi sıkıntı görmüyor sizinki de öyle artmışsa korkacak bişey Yok merak etmeyin
pamuk_anne Evet tam 2 katı olmamış ama buna saat bile etki edermiş. İnşallah her şey yolunda bence :)