Benjaminannesi hergün 2şer tane ceviz badem fındık
1 kase salata
1 kase meyve ( genelde muz ve elma )
2 bardak süt yada yogurt
Kurubaklagiller cok yedim. Genelde nohut
Et ve tavuk yedim haftada bikaç defa ( normalde sevmem )
Bu menüyü bana doktorum vermişti bende birebir uydum.
Bide cok su içtim 😅