Hande yanı canım ben 37+2 deyim inan çok net o haftalarda hatırlamıyorum ama benim bebegim normalden çok hareketli bu haftalarda biraz daha azaldı büyüdükçe azalıyormuş en sağlıklı bilgiyi doktorundan alırsın canım tatlı yeyince hareketlenmesi lazım dediğim gibi