Biz de bugün 30+0 olduk. 🌸Korku, heyecan… Bütün duyguları aynı anda yaşıyorum. Hala inanamıyorum bu kadar hızlı geçtiğine ve sanki hep karnımda kalacakmış gibi geliyor 😂 bir sorun olmazsa 9-10 hafta sonra yanımda bebişimizin olacağı düşüncesi çok tuhaf geliyor 🥺