Kızlar merhaba. Ben 5 ay önce doğum yaptım. 40ım çıktıktan 1 hafta sonra da adet oldum ve o zamandan bu zamana hep düzenli adet oluyorum. Dün adet olmam gerekiyordu ama olmadım biraz daha bekleyeyim dedim test yapmadım. Az önce test yaptım 2. Dakikada silik çizgi çıktı. Sizce hamile miyim? Test yapayım mı tekrar biraz bekleyeyim mi ?