Abide Merhaba , 30 +5 inci haftadayiz ellerimde gözle görülür derecede şişlik ödem var sizde oluyor mu oluyorsa nasıl basediyorsunuz . Birde tarçınlı limonlu su içmek bebeğe zarar verir mi
suleesrky Ben de 37+5 im bende de 2 haftadır var. Ayaklarına eşine masaj yaptır ve yuksege uzatarak yat canım. Bir de çok tuzlu gıda tuketmemeye çalış.
zehracelikkaplan Doktorum bana tam tahıllı ürünler yememi söyledi onlarda bi nebze azaltıyormuş unlu mamuller cok ödem yaptırıyor bol bol soda iç canım